Qualitatts tattooshop Delfgauw
Quality over Quantity

Qualitatts Tattooshop Blog

Laatste posts op instagram

Afspraak maken?

Afspraken maken wij alleen in de shop, elk mens is uniek en dus ook de tattoo. Om jou zo goed mogelijk te informeren en of te adviseren vragen wij iedereen om langs de shop te komen.

Contact Formulier

  • Wij vragen iedereen voor het zetten van een tattoo altijd om een gezondheid verklaring in te vullen. In het geval dat je ergens ja of wel in hebt moeten vullen zullen wij altijd vragen naar een schriftelijke toestemming van jouw behandelend arts.
  • Om de kwaliteit en de hygiëne te waarborgen hebben we natuurlijk ook huisregels in de shop.
  • Bekijk hier de veel gestelde vragen

    Ben je 16 jaar of ouder *

    janee

    Vragen over je ontwerp

    Hoe identificeer jij jezelf?

    vrouwmananders

    Hoe heb je ons gevonden?

    Google (of een ander zoekmachine)Social MediaVan horen zeggen (vrienden, familie)

    Heb je voorkeur voor een artiest?

    Hier kun je het voorbeeld uploaden van wat je mooi vindt

    Upload deze dan als png, jpg of pdf file

    Foto 1 toevoegen (max. 1 MB):
    Foto 2 toevoegen (max. 1 MB):

    Ik heb het toestemmingsformulier gelezen *

    Velden met een * zijn verplicht om het formulier te kunnen versturen

    Veel gestelde vragen

    Je kunt je afspraak éénmalig kosteloos verzetten binnen het kalenderjaar. 

    Verzet je de afspraak vaker, dan kunnen we opnieuw om een aanbetaling vragen. 

    Wordt de afspraak verzet naar een ander kalenderjaar. Dan kan het zo zijn dat de prijs anders wordt i.v.m. de jaarlijkse inflatie.

    Wij plaatsen tattoos bij mensen van 16 jaar en ouder.
    Het antwoord daarop is niet zo simpel, elk mens heeft een andere mening over pijn. er wordt wel met een heel dun naaldje ongeveer 100 keer per seconde inkt in jou lederhuid geinjecteerd en dit brengt zeker een bepaald gevoel met zich mee. Ook is de plek zeer bepalend voor hoeveel pijn een tattoo precies doet. Meer weten?
    Wat kost een sleeve? Wat kost een blauwe auto? Dit is een van de meest gestelde vragen en het antwoord daarop is eigenlijk niet te zeggen. De kosten van een sleeve zijn namelijk afhankelijk van: -de afbeeldingen -kleur of black n grey -de stijl -jouw huidskleur -de opvulling meer weten?    
    – verwijder na 2 a 3 uur de folie – spoel de tattoo goed af onder schoon lauw water – smeer de tattoo3 keer per dag in met een nazorg product, dit herhaal je ongv 2 weken – smeer altijd met schone handen (niet met je nagels aan de tattoo zitten) – niet zwemmen – geen Sauna – geen zon – niet sporten de eerste week – bij roodheid of extreme irritatie ga dan ALTIJD naar de huisarts  
    Niks aan de hand dit is de bedoeling je huid maakt een nieuwe huidlaag aan. Dit gebeurd na ongeveer 2 a 3 dagen van het plaatsen van de tattoo. Tijdens het tatoeren beschadigen we de bovenste huidlagen om de inkt in te brengen. Door de nieuwe huidlaag wordt de tattoo ingekapselt en kunnen er geen bacterien meer bij en kan de inkt er niet meer uit. Daarom is het heel belangrijk om de velletjes er niet af te trekken! De velletjes vallen er van zelf af, ons advies is gewoon blijven smeren en zoveel mogelijk afblijven. Op je handen en vooral je nagels zitten veel bacterien die kunnen zorgen voor een infectie.  
    – Wil jij een tattoo die bij ons is gezet van een aantal jaar geleden laten bijwerken? Dat is geen probleem, alleen dan zitten daar wel kosten aan verbonden. – Niet in alle gevallen is het mogelijk, dit is per tattoo verschillend in verband met de kwaliteit. – Gaat het om een tattoo die je pas hebt laten zetten dan heb je (bijna) altijd binnen 6 weken een bijwerkgarantie. In sommige gevallen is deze niet inbegrepen maar dan is dit op voorhand al gecommuniceerd.
    – Bij twijfel, niet doen. Want wij zetten enkel iets waar jij 100% zeker van bent. Bij ons gaat kwaliteit boven kwantiteit. – In sommige gevallen zetten wij de tattoo niet als iemand een exacte kopie van een bestaande tattoo wilt zetten. Deze zijn vaak overbewerkt en niet realistisch. Wij raden dan aan om bij de artiest die hem gezet heeft te gaan inken, want wij willen geen sprookjes verkopen.
    – Als het contact stroef verloopt en het design meerdere keren op het laatste moment aangepast moet worden. Dan is ons advies, bij twijfel niet doen! – Als je het exacte voorbeeld van een tattoo wilt gebruiken dan geven wij een eigen draai eraan. Wilt je een exacte kopie? Dan raden wij je aan om contact op te nemen met de artiest die hem gezet heeft.
    – In geval van twijfel; print hem uit en plak hem op je muur. Als je deze na drie maanden nog steeds mooi vindt dan kan je weer contact opnemen en een afspraak maken. – Gaat het om de plek of een klein detail? Dan lossen wij dit in de shop wel op. – Eigenlijk is het bij twijfel, niet doen!
    – Over het algemeen is dat geen probleem je tattoo blijft hetzelfde. Als je van je linkerarm naar je rechterarm gaat dan is dat geen probleem. Op het moment dat deze van je linkerarm naar je romp gaat, dan wordt deze duurder. Dat heeft er mee te maken dat deze meer tijd in beslag nemen, zijn groter en hebben meer inkt nodig omdat deze mee rekt. – In dat geval zal je duurder uitkomen of in sommige gevallen moeten wij zelfs de afspraak opnieuw inplannen. In dat geval ben je wel je aanbetaling kwijt omdat wij al veel tijd in het design en administratie hebben gestoken. Deze zul je dan opnieuw moeten voldoen voordat wij een nieuwe afspraak inplannen.
    – Wil jij van een hartje naar een rondje en Is dit dezelfde grote of plek? Dan is dit vaak geen probleem. – Als je van een klein hartje naar je hele arm vol wilt gaan? Dan moeten wij een nieuwe afspraak inplannen. Wij hebben namelijk al de afspraak ingepland en tijd voor een kleine tattoo berekend en een design voor gemaakt. In zulke gevallen dan rekenen wij voor het design en de afgesproken tijd, want wij hebben deze speciaal voor jou al gemaakt. Wij zullen dan een nieuwe afspraak moeten maken voor je. – Mocht het zo zijn dat je al meerdere keren van gedachten bent veranderd dan kan het zelf zo zijn dat wij je als shop zijnde niet meer gaan helpen. Dit omdat er al veel tijd in de tekeningen gaat zitten en administratieve kosten, naar het over een weer communiceren met jou. Wij als Qualitatts staan voor kwaliteit over kwantiteit en dat in de breedste zin van het woord. Als jij niet zeker bent over je design dan hebben wij liever dat je een artiest vindt die jou wel hierbij kan helpen. Dan zijn wij niet de juiste shop voor jou.
    – Als jij om wat voor reden dan ook je afspraak afzegt, dan ben je je aanbetaling kwijt. – Door het doen van een aanbetaling zeg jij, ik ben er zeker van dat ik deze tattoo wil en ik neem de tijd van de artiest, de administratieve tijd en deze afspraak serieus, dus ik betaal daar alvast voor. Als jij dan nog twijfelt en de afspraak afzegt dan ben je helaas je aanbetaling kwijt. Daarom zeggen wij nogmaals. Bij twijfel, niet doen! – In het geval dat jij je afspraak tot 48 uur voor je afspraak wilt verzetten. Dan doen wij dit een keer gratis. Gebeurd dit daarna nog een keer? Dan ben je helaas je aanbetaling kwijt. Er zal dan een nieuwe aanbetaling gedaan moeten worden om een nieuwe afspraak te maken.
    – De aanbetaling is voor onze shop een zekerheid dat jij komt, hiermee laat je zien dat jij net zo veel zin hebt in deze afspraak als wij. – Het is niet enkel voor de tattoo die gezet wordt, er zitten nog administratieve kosten achter om jouw afspraak in te boeken. Vaak is de grootte van jouw tattoo ook de grootte van jouw aanbetaling. – De tweede reden is wij reserveren tijd voor jou. Als jij op het laatste moment besluit om niet meer te komen en wij wachten op jou dan hebben wij ook geen klant en geen inkomsten. Dit is ook een van de redenen dat je je aanbetaling sowieso nooit terug krijgt.
    – Het kan zijn dat je belt op een woensdag of een zondag. Dan zijn wij gesloten en nemen wij de telefoon niet op. Of dat jij buiten onze openingstijden belt, wij zijn van 11:00 – 17:00 uur geopend. – Ook kan het zijn dat jij wel binnen de openingsdagen en tijden belt maar er nog steeds niet opgenomen wordt. Dan is het goed om te weten dat de klanten die in de shop zijn voor gaan, in dat geval zal er zo snel mogelijk terug gebeld worden.
    – Wij proberen hier altijd binnen 24 uur op terug te komen, onze floormanager werkt niet op de woensdag en zondag. Ook goed om rekening te houden met onze openingstijden. – Als er ook nog een vakantie of feestdag tussen heeft gezeten kan het ook langer duren. In sommige gevallen kan het ook voorkomen dat er een vakantie en feestdag tussen heeft gezeten en onwijs veel aanvragen zijn binnengekomen. In dit geval kan het even duren voor je een reactie krijgt. Wij vragen dan om geduld aangezien wij iedereen zo goed mogelijk proberen te helpen. Dan is het vanuit een kwaliteitsbelang dat de reactie wat langer op zich laat wachten.

    Huisregels

     

    • Wij vragen jou om niet al je vrienden mee te nemen, maximaal 1 persoon
    • Aanhang mag tijdens het zetten van de tattoo plaatsnemen in de wachtruimte
      Douchen voor je afspraak.
    • Tattoeëren alleen boven de 16 jaar.
    • Verboden te eten in de behandelruimte
    • Wij geven geen geld terug op een aanbetaling.
    • Als er binnen 30 dagen na de afzegging geen nieuwe afspraak is gemaakt vervalt de aanbetaling.
    • Wij zetten GEEN piercings
    • Op bovenstaande huisregels worden géén uitzonderingen gemaakt.