About this cookie policy

Dit cookiebeleid legt uit wat cookies zijn en hoe we ze gebruiken, de soorten cookies die we gebruiken, d.w.z. de informatie die we verzamelen met behulp van cookies en hoe die informatie wordt gebruikt, en hoe we de cookievoorkeuren kunnen beheren. Zie ons privacybeleid voor meer informatie over hoe we uw persoonlijke gegevens gebruiken, opslaan en beveiligen.U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken via de cookieverklaring op onze websiteLees meer over wie we zijn, hoe u contact met ons kunt opnemen en hoe we persoonlijke gegevens verwerken in ons privacybeleid.Uw toestemming geldt voor de volgende gebieden: qualitatts.nl

Wat zijn cookies ?

Cookies zijn kleine tekstbestanden die worden gebruikt om kleine stukjes informatie op te slaan. Ze worden op uw apparaat opgeslagen wanneer de website in uw browser wordt geladen. Deze cookies helpen ons om de website naar behoren te laten functioneren, veiliger te maken, een betere gebruikerservaring te bieden en te begrijpen hoe de website presteert en om te analyseren wat werkt en waar deze moet worden verbeterd.

Hoe gebruiken we cookies ?

Zoals de meeste online services, gebruikt onze website first-party cookies en cookies van derden voor verschillende doeleinden. First-party cookies zijn meestal nodig om de website op de juiste manier te laten werken, en ze verzamelen geen van uw persoonlijk identificeerbare gegevens.

De cookies van derden die op onze website worden gebruikt, zijn voornamelijk bedoeld om te begrijpen hoe de website presteert, hoe u met onze website omgaat, onze diensten veilig te houden, advertenties aan te bieden die voor u relevant zijn, en al met al om u een betere en verbeterde gebruiker te bieden. ervaring en help uw toekomstige interacties met onze website te versnellen.

Welke type cookies gebruiken we?

Essentieel: sommige cookies zijn essentieel om de volledige functionaliteit van onze site te kunnen ervaren. Ze stellen ons in staat om gebruikerssessies te onderhouden en eventuele beveiligingsbedreigingen te voorkomen. Ze verzamelen of bewaren geen persoonlijke informatie. Met deze cookies kunt u bijvoorbeeld inloggen op uw account en producten aan uw winkelmandje toevoegen en veilig afrekenen.

Statistieken: Deze cookies slaan informatie op zoals het aantal bezoekers van de website, het aantal unieke bezoekers, welke pagina’s van de website zijn bezocht, de bron van het bezoek, etc. Deze gegevens helpen ons te begrijpen en analyseren hoe goed de website presteert en waar het moet worden verbeterd.

Marketing: op onze website worden advertenties weergegeven. Deze cookies worden gebruikt om de advertenties die we aan je tonen te personaliseren, zodat ze voor jou betekenisvol zijn. Deze cookies helpen ons ook om de efficiëntie van deze advertentiecampagnes bij te houden.
De informatie die in deze cookies is opgeslagen, kan ook door de externe advertentieproviders worden gebruikt om u ook advertenties op andere websites in de browser te tonen.

Functioneel: Dit zijn de cookies die bepaalde niet-essentiële functionaliteiten op onze website helpen. Deze functionaliteiten omvatten het insluiten van inhoud zoals video’s of het delen van inhoud van de website op sociale mediaplatforms.

Voorkeuren: deze cookies helpen ons uw instellingen en browsevoorkeuren zoals taalvoorkeuren op te slaan, zodat u een betere en efficiëntere ervaring heeft bij toekomstige bezoeken aan de website.

The below list details the cookies used in our website.

CookieBeschrijving
YouTubeBij de sectie "veel gestelde vragen" vind je ook video's. Deze video's zie je zonder cookie. Je ziet alleen het plaatje. Zodra je de video gaat kijken, dan zal Youtube een cookie van hun op je browser plaatsen.

Hoe kan ik de de cookie voorkeuren instellen ?

Mocht u besluiten uw voorkeuren later tijdens uw browsesessie te wijzigen, dan kunt u op het tabblad “Privacy- en cookiebeleid” op uw scherm klikken. Hierdoor wordt het toestemmingsbericht opnieuw weergegeven, zodat u uw voorkeuren kunt wijzigen of uw toestemming volledig kunt intrekken.

Daarnaast bieden verschillende browsers verschillende methoden om cookies die door websites worden gebruikt, te blokkeren en te verwijderen. U kunt de instellingen van uw browser wijzigen om de cookies te blokkeren / verwijderen. Ga naar wikipedia.org, www.allaboutcookies.org voor meer informatie over het beheren en verwijderen van cookies.

YouTube cookies

Bij veel gestelde vragen kom je YouTube video met uitleg tegen. Zodra je de video aanzet zal YouTube cookies plaatsen. Dit zijn cookies van een derde partij.

Manage consent

Veel gestelde vragen

Je kunt je afspraak éénmalig kosteloos verzetten binnen het kalenderjaar. 

Verzet je de afspraak vaker, dan kunnen we opnieuw om een aanbetaling vragen. 

Wordt de afspraak verzet naar een ander kalenderjaar. Dan kan het zo zijn dat de prijs anders wordt i.v.m. de jaarlijkse inflatie.

Wij plaatsen tattoos bij mensen van 16 jaar en ouder.
Het antwoord daarop is niet zo simpel, elk mens heeft een andere mening over pijn. er wordt wel met een heel dun naaldje ongeveer 100 keer per seconde inkt in jou lederhuid geinjecteerd en dit brengt zeker een bepaald gevoel met zich mee. Ook is de plek zeer bepalend voor hoeveel pijn een tattoo precies doet. Meer weten?
Wat kost een sleeve? Wat kost een blauwe auto? Dit is een van de meest gestelde vragen en het antwoord daarop is eigenlijk niet te zeggen. De kosten van een sleeve zijn namelijk afhankelijk van: -de afbeeldingen -kleur of black n grey -de stijl -jouw huidskleur -de opvulling meer weten?    
– verwijder na 2 a 3 uur de folie – spoel de tattoo goed af onder schoon lauw water – smeer de tattoo3 keer per dag in met een nazorg product, dit herhaal je ongv 2 weken – smeer altijd met schone handen (niet met je nagels aan de tattoo zitten) – niet zwemmen – geen Sauna – geen zon – niet sporten de eerste week – bij roodheid of extreme irritatie ga dan ALTIJD naar de huisarts  
Niks aan de hand dit is de bedoeling je huid maakt een nieuwe huidlaag aan. Dit gebeurd na ongeveer 2 a 3 dagen van het plaatsen van de tattoo. Tijdens het tatoeren beschadigen we de bovenste huidlagen om de inkt in te brengen. Door de nieuwe huidlaag wordt de tattoo ingekapselt en kunnen er geen bacterien meer bij en kan de inkt er niet meer uit. Daarom is het heel belangrijk om de velletjes er niet af te trekken! De velletjes vallen er van zelf af, ons advies is gewoon blijven smeren en zoveel mogelijk afblijven. Op je handen en vooral je nagels zitten veel bacterien die kunnen zorgen voor een infectie.  
– Wil jij een tattoo die bij ons is gezet van een aantal jaar geleden laten bijwerken? Dat is geen probleem, alleen dan zitten daar wel kosten aan verbonden. – Niet in alle gevallen is het mogelijk, dit is per tattoo verschillend in verband met de kwaliteit. – Gaat het om een tattoo die je pas hebt laten zetten dan heb je (bijna) altijd binnen 6 weken een bijwerkgarantie. In sommige gevallen is deze niet inbegrepen maar dan is dit op voorhand al gecommuniceerd.
– Bij twijfel, niet doen. Want wij zetten enkel iets waar jij 100% zeker van bent. Bij ons gaat kwaliteit boven kwantiteit. – In sommige gevallen zetten wij de tattoo niet als iemand een exacte kopie van een bestaande tattoo wilt zetten. Deze zijn vaak overbewerkt en niet realistisch. Wij raden dan aan om bij de artiest die hem gezet heeft te gaan inken, want wij willen geen sprookjes verkopen.
– Als het contact stroef verloopt en het design meerdere keren op het laatste moment aangepast moet worden. Dan is ons advies, bij twijfel niet doen! – Als je het exacte voorbeeld van een tattoo wilt gebruiken dan geven wij een eigen draai eraan. Wilt je een exacte kopie? Dan raden wij je aan om contact op te nemen met de artiest die hem gezet heeft.
– In geval van twijfel; print hem uit en plak hem op je muur. Als je deze na drie maanden nog steeds mooi vindt dan kan je weer contact opnemen en een afspraak maken. – Gaat het om de plek of een klein detail? Dan lossen wij dit in de shop wel op. – Eigenlijk is het bij twijfel, niet doen!
– Over het algemeen is dat geen probleem je tattoo blijft hetzelfde. Als je van je linkerarm naar je rechterarm gaat dan is dat geen probleem. Op het moment dat deze van je linkerarm naar je romp gaat, dan wordt deze duurder. Dat heeft er mee te maken dat deze meer tijd in beslag nemen, zijn groter en hebben meer inkt nodig omdat deze mee rekt. – In dat geval zal je duurder uitkomen of in sommige gevallen moeten wij zelfs de afspraak opnieuw inplannen. In dat geval ben je wel je aanbetaling kwijt omdat wij al veel tijd in het design en administratie hebben gestoken. Deze zul je dan opnieuw moeten voldoen voordat wij een nieuwe afspraak inplannen.
– Wil jij van een hartje naar een rondje en Is dit dezelfde grote of plek? Dan is dit vaak geen probleem. – Als je van een klein hartje naar je hele arm vol wilt gaan? Dan moeten wij een nieuwe afspraak inplannen. Wij hebben namelijk al de afspraak ingepland en tijd voor een kleine tattoo berekend en een design voor gemaakt. In zulke gevallen dan rekenen wij voor het design en de afgesproken tijd, want wij hebben deze speciaal voor jou al gemaakt. Wij zullen dan een nieuwe afspraak moeten maken voor je. – Mocht het zo zijn dat je al meerdere keren van gedachten bent veranderd dan kan het zelf zo zijn dat wij je als shop zijnde niet meer gaan helpen. Dit omdat er al veel tijd in de tekeningen gaat zitten en administratieve kosten, naar het over een weer communiceren met jou. Wij als Qualitatts staan voor kwaliteit over kwantiteit en dat in de breedste zin van het woord. Als jij niet zeker bent over je design dan hebben wij liever dat je een artiest vindt die jou wel hierbij kan helpen. Dan zijn wij niet de juiste shop voor jou.
– Als jij om wat voor reden dan ook je afspraak afzegt, dan ben je je aanbetaling kwijt. – Door het doen van een aanbetaling zeg jij, ik ben er zeker van dat ik deze tattoo wil en ik neem de tijd van de artiest, de administratieve tijd en deze afspraak serieus, dus ik betaal daar alvast voor. Als jij dan nog twijfelt en de afspraak afzegt dan ben je helaas je aanbetaling kwijt. Daarom zeggen wij nogmaals. Bij twijfel, niet doen! – In het geval dat jij je afspraak tot 48 uur voor je afspraak wilt verzetten. Dan doen wij dit een keer gratis. Gebeurd dit daarna nog een keer? Dan ben je helaas je aanbetaling kwijt. Er zal dan een nieuwe aanbetaling gedaan moeten worden om een nieuwe afspraak te maken.
– De aanbetaling is voor onze shop een zekerheid dat jij komt, hiermee laat je zien dat jij net zo veel zin hebt in deze afspraak als wij. – Het is niet enkel voor de tattoo die gezet wordt, er zitten nog administratieve kosten achter om jouw afspraak in te boeken. Vaak is de grootte van jouw tattoo ook de grootte van jouw aanbetaling. – De tweede reden is wij reserveren tijd voor jou. Als jij op het laatste moment besluit om niet meer te komen en wij wachten op jou dan hebben wij ook geen klant en geen inkomsten. Dit is ook een van de redenen dat je je aanbetaling sowieso nooit terug krijgt.
– Het kan zijn dat je belt op een woensdag of een zondag. Dan zijn wij gesloten en nemen wij de telefoon niet op. Of dat jij buiten onze openingstijden belt, wij zijn van 11:00 – 17:00 uur geopend. – Ook kan het zijn dat jij wel binnen de openingsdagen en tijden belt maar er nog steeds niet opgenomen wordt. Dan is het goed om te weten dat de klanten die in de shop zijn voor gaan, in dat geval zal er zo snel mogelijk terug gebeld worden.
– Wij proberen hier altijd binnen 24 uur op terug te komen, onze floormanager werkt niet op de woensdag en zondag. Ook goed om rekening te houden met onze openingstijden. – Als er ook nog een vakantie of feestdag tussen heeft gezeten kan het ook langer duren. In sommige gevallen kan het ook voorkomen dat er een vakantie en feestdag tussen heeft gezeten en onwijs veel aanvragen zijn binnengekomen. In dit geval kan het even duren voor je een reactie krijgt. Wij vragen dan om geduld aangezien wij iedereen zo goed mogelijk proberen te helpen. Dan is het vanuit een kwaliteitsbelang dat de reactie wat langer op zich laat wachten.

Huisregels

 

  • Wij vragen jou om niet al je vrienden mee te nemen, maximaal 1 persoon
  • Aanhang mag tijdens het zetten van de tattoo plaatsnemen in de wachtruimte
    Douchen voor je afspraak.
  • Tattoeëren alleen boven de 16 jaar.
  • Verboden te eten in de behandelruimte
  • Wij geven geen geld terug op een aanbetaling.
  • Als er binnen 30 dagen na de afzegging geen nieuwe afspraak is gemaakt vervalt de aanbetaling.
  • Wij zetten GEEN piercings
  • Op bovenstaande huisregels worden géén uitzonderingen gemaakt.